Gaudeix del Rainbow Warrior, vaixell almirall de Greenpeace, aquest cap de setmana a València

Greenpeace ofereix visites al seu interior totalment gratuïtes a València fins al 10 de juliol

Guardar

El Rainbow Warrior, vaixell almirall de Greenpeace
El Rainbow Warrior, vaixell almirall de Greenpeace

El vaixell almirall de l'organització Greenpeace, el Rainbow Warriorm va amarrar el 6 de juliol en el port de València. El vaixell romandrà en la Marina de València fins al diumenge 10 de juliol i es podrà visitar el seu interior per a conéixer el seu funcionament. Aquesta acció ve emmarcada en la protesta de l'organització per la declaració del Parlament Europeu perquè el gas i la nuclear siguen considerades energies verdes.

És per això que tots aquells que visiten el vaixell podran unir-se a la Iniciativa Ciutadana Europea (ICE) que demana de manera formal la fi dels actes de publicitat i patrocinis de les empreses de combustibles fòssils. Si aquesta proposta arriba al milió de signatures verificades en el termini delimitat i d'almenys set països comunitaris, la Comissió Europea haurà de respondre i pot considerar la possibilitat de convertir-la en legislació europea.

Els horaris per a poder fer la visita a l'interior del vaixell són:

  • Divendres 8: 18:00 - 21:00

  • Dissabte 9: 10:00 - 13:00 i 18:00 - 21:00

  • Diumenge 10: 10:00 - 13:00

El buc Rainbow Warrior que es pot visitar a València és el tercer vaixell de Greenpeace que viatja pels mars defensant al planeta i al medi ambient. Aquest en concret és un veler construït amb la tecnologia més sostenible disponible des de zero per a la mateixa organització.

Què és Greenpeace

Greenpeace és una organització sense ànim de lucre ambientalista internacional, que s'encarrega de realitzar campanyes i accions per tot el món per a frenar el canvi climàtic, protegir la biodiversitat, prevenir la contaminació i l'abús dels recursos naturals i promoure la pau, el desarmament mundial i la no-violència.

L'última campanya que s'està duent a terme té a veure amb els combustibles fòssils, on demanen a la Comissió Europea que prohibisca la publicitat i el patrocini dels combustibles fòssils i de les empreses que operen en aquest tipus de mercats. Això a causa que els combustibles fòssils com el petroli, el gas natural i el carbó són un dels grans culpables de la crisi climàtica, una de les majors problemàtiques que la humanitat està enfrontant.

Arxivat a:

Destacats