El preu del combustible ha sigut per a molts i moltes un autèntic mal de cap en els últims mesos a causa dels seus alts preus. Un preu que continua a l'alça en l'últim mes, ja que ha prosseguit aquesta setmana el seu augment, encadenant la seua quarta pujada consecutiva en el que va d'estiu.
De fet, segons dades del Butlletí Petrolier de la Unió Europea recollits per Europa Press, el preu mitjà de la gasolina se situa aquesta setmana en els 1,650 euros el litre, després de repuntar un 2,16 % pel que fa a fa set dies, per a escalar fins al seu nivell màxim des de la setmana del passat 17 d'abril.
A més, el preu mitjà del dièsel també encadena la seua quarta setmana consecutiva de pujades (+2,45 %) per a aconseguir els 1,501 euros el litre, un nivell que no marcava igualment des de mitjan abril. Un augment que preocupa, i molt, als conductors i conductores que necessiten omplir el depòsit dels seus vehicles cada setmana.
Malgrat això, cal destacar que tots dos carburants es mantenen lluny dels màxims que van tocar entorn de fa un any, quan al juliol la gasolina va arribar als 2,141 euros i el gasoil als 2,1 euros.
Gasolineres més barates de la Comunitat Valenciana
Per això, et deixem ací una recopilació de quins són, a dia 4 d'agost, les gasolineres més barates de la Comunitat Valenciana.
Les gasolinaras més barates per a repostar gasolina sense plom 95 són:
- Coarval Carburants a Montaverner (València), amb un preu de 1,469 € el litre.
- Enerxat a Xàtiva (València), amb un preu de 1,489 € el litre.
- Low Cost Alzira a Alzira (València), amb un preu de 1,499 € el litre.
Les gasolineres més barates per a repostar gasolina sense plom 98 són:
- Family Energy a Ontinyent (València), amb un preu de 1,599 € el litre.
- Family Energy a Carcaixent (València), amb un preu 1,599 € el litre.
- Canse-Carburants a l'Alcúdia (València), amb un preu de 1,609 € el litre.
Les gasolineres més barates per a repostar gasoil A so:
- Enerxat a Xàtiva (València), amb un preu de 1,299 € el litre.
- Low Cost Alzira a Alzira (València), amb un preu de 1,329 € el litre.
- Coarval Carburants a Montaverner (València), amb un preu de 1, 339 € el litre.
Les gasolineres més barates per a repostar gasoil A+ so:
- Smile Oil a Paiporta (València), amb un preu de 1,378 € el litre.
- Biomar Oil a Catarroja (València), amb un preu de 1,406 € el litre.
- E.S. El Cortijo a Carlet (València), amb un preu de 1,419 € el litre.