Netflix tria València com a escenari de la seua pròxima sèrie

La sèrie "Kaos" es rodarà en diferents punts de la ciutat del 23 al 30 d'agost

Guardar

Rodatge de L'Alqueria Blanca. Imatge d'arxiu.
Rodatge de L'Alqueria Blanca. Imatge d'arxiu.

Netflix ha confiat una vegada més en València: una de les plataformes audiovisuals més grans del món ha triat València com a plató per a gravar una de les seues pròximes sèries. Aquesta producció audiovisual es rodarà en diversos punts de la ciutat diferents des del 23 al 30 d'agost, tal com ha afirmat València Plaza.

Malgrat no haver revelat encara els llocs en les quals es rodarà la sèrie, la direcció ja ha començat a fer els càstings per a figuració durant el rodatge.

L'equip ja ha rodat a Marbella (Màlaga), Almeria i en la Costa de Sol durant les primeres setmanes de juliol; no obstant això, l'enregistrament a València encara no havia transcendit.

Quina sèrie rodaran?

"Kaos" és el títol de la nova sèrie de Charlie Covell, coneguda per dirigir la famosa sèrie de Netflix en 2017 "The End of the F** World".

La sèrie, que constarà de huit capítols, mostrarà una visió moderna i còmica de la mitologia grega i romana. L'actor estatunidenc Jeff Goldblum es ficarà en la pell de Zeus, Déu suprem, el qual ho anava a interpretar el conegut actor Hugh Grant, que finalment no ha pogut fer a causa de problemes d'agenda. Janet McTeer serà Hera, David Thewlis com Hades, Cliff Curtis com Posidó, Aurora Perrineau farà de Riddy i Killian Scott d'Orfeu, entre altres.

Segons expliquen fonts del sector, la producció a Espanya de la sèrie és a càrrec de Fresco Films, que han realitzat produccions com Killing Eve o Joc de Trons en el seu pas per Espanya.

No és la primera vegada que Netflix tria la Comunitat Valenciana com a escenari cinematogràfic: ja ho va fer amb "Alba", la sèrie dramàtica que narra la vida d'una xica després de patir una agressió sexual per un grup de joves, va ser gravada en les costes valencianes. A més, també va triar Alacant com a plató per a l'última temporada de "La casa de papel" i a la capital de l'autonomia per a gravar una pel·lícula de Paco Plaza al març d'aquest mateix any.

Arxivat a:

Destacats