Oci

L'Orquesta Panorama comença setembre en territori valencià

Una de les millors orquestres d'Espanya actuarà en municipis valencians com Alfafar, Mislata, Moncada o Utiel en els primers dies de setembre

Guardar

Foto d'arxiu de l'Orquestra Panorama a Moncada
Foto d'arxiu de l'Orquestra Panorama a Moncada

L'Orquesta Panorama és, sens dubte, reconeguda en tot el país per ser una de les millors orquestres dins de l'espectacle de la revetla. Nascuda en 1988 a Pontevedra, està actualment composta per un total de 33 persones entre artistes, personal tècnic i xofer. Compta amb un elenc de 20 artistes —10 músics, 5 cantants i 5 ballarins-acròbates— entre els quals destaca Mario Álvarez, guanyador de Operación Triunfo 2009.

Amb el seu espectacular escenari de 14 metres d'altura recorren durant l'estiu pràcticament tota la geografia espanyola. I, després de passar el passat mes d'agost pels municipis valencians de Requena i Vilamarxant, aquesta formació gallega començarà el mes de setembre a la Comunitat Valenciana: el divendres 1 de setembre actuaran a Alfafar, el dissabte 2 de setembre ho faran a Mislata, el diumenge 3 a Moncada, el dilluns 4 de setembre passaran per Utiel i, finalment el dimarts 5 de setembre els podrem veure a Vila-real (Castelló).

Una 'minigira' valenciana en la qual molts veïns i veïnes d'aquests pobles, així com les persones que s'apropen a ells, podran gaudir del gran espectacle que munta l'Orquesta Panorama damunt de l'escenari.

Un muntatge espectacular

Les característiques tècniques del muntatge d'il·luminació de l'espectacle és un dels motius pels quals resulta tan atractiu: compta amb més de 120 caps mòbils, làser i efectes leds que fan que la vistositat siga molt cridanera. No menys espectacular és el muntatge de vídeo amb 300 metres quadrats de pantalles led P-5, P-9 i P-18.

Cal destacar que part del muntatge és mòbil mitjançant sistemes hidràulics i motoritzats, i va canviant l'escenografia durant l'espectacle. Tot això embolicat en un potent so de 100.000 watts.

Orquesta Panorama durante una actuación
Orquestra Panorama durant una actuació

Resta de dates al setembre

El mes de setembre tan sols comptaran amb cinc jornades de descans. Et deixem ací la programació completa de l'Orquestra Panorama per a aquest mes.

  • 1 de setembre: Alfafar (València).
  • 2 de setembre: Mislata (València).
  • 3 de setembre: Moncada (València).
  • 4 de setembre: Utiel (València).
  • 5 de setembre: Vila-real (València).
  • 6 de setembre: Quintanar  de la Orden (Toledo).
  • 7 de setembre: Jaraiz de la Vora (Càceres).
  • 8 de setembre: Guadalajara (Guadalajara).
  • 9 de setembre: Ribaforada (Navarra).
  • 10 de setembre: Molledo (Cantàbria).
  • 11 de setembre: Corvera (Astúries).
  • 13 de setembre: Puebla de Trives (Orense).
  • 14 de setembre: O Barco de Valdeorras (Orense).
  • 15 de setembre: Sobrado dos Monxes, Sobrado (la Corunya).
  • 16 de setembre: Os Milagros de Amil, Moraña (Pontevedra).
  • 17 de setembre: O Carballiño (Orense).
  • 19 de setembre: Astúries.
  • 20 de setembre: Reinosa (Cantàbria).
  • 21 de setembre: Pendent de confirmació.
  • 22 de setembre: Calanda (Teruel).
  • 23 de setembre: Tauste (Saragossa).
  • 25 de setembre: Porriño (Pontevedra).
  • 26 de setembre: Lalín (Pontevedra).
  • 29 de setembre: San Breixo, Barro (Pontevedra).
  • 30 de setembre: Valadares, Outes (la Corunya).
Destacats