València Activa reuneix a dones referents en l'emprenedoria per a inspirar i connectar a emprenedores

Aquesta entitat municipal ha organitzat la tercera Trobada del Dia de la Dona Emprenedora que se celebrarà aquest divendres 17 de novembre en el Palau Alameda

Guardar

Un grup de dones treballant
Un grup de dones treballant

València busca situar-se en el mapa com una ciutat que aposta per l'emprenedoria, i especialment aquell que duen a terme les dones. És per això que, amb motiu del Dia de la Dona Emprenedora que se celebra el pròxim 17 de novembre, l'Ajuntament de València, a través de l'entitat València Activa, ha organitzat la Trobada del Dia de la Dona Emprenedora.

Es tracta d'una jornada gratuïta que té com a objectiu principal connectar i visibilizar a dones que han decidit emprendre perquè inspiren i servisquen de referència a potencials emprenedores. Així, la trobada se celebrarà aquest divendres 17 de novembre a partir de les 9:30 hores en el Palau Alameda i serà un espai en el qual més de 200 dones del món empresarial i emprenedor valencià podran crear sinergies, compartir experiències i teixir les seues pròpies xarxes professionals amb altres dones com elles.

Programa i activitats de la Trobada del Dia de la Dona Emprenedora

La primera de les activitats programades començarà entorn de les 10:15 hores i en ella, els qui assistisquen podran conéixer les vivències de quatre emprenedores que estan fent ús del 'coworking' d'Espai Lidera, que explicaran com estan possant marxa els seus projectes en una primera fase inicial. Aquestes emprenedores són: Santa Tortajada, coach d'autolideratge femení; Victoria Castillo, dietista i CEO de Jo sóc la meua dieta; Cristina Campos, mentora d'equips; i Beatriz Medina, fundadora d'Evoco i facilitadora d'organitzacions de triple impacte.

També hi haurà espai per a un estadi més avançat en el procés d'emprenedoria, un bloc de debat en el qual un grup d'emprenedores de referència en l'ecosistema valencià com Ma. José Martinez, propietària i cap de cuina del restaurant Lienzo; Vanessa Català, fotògrafa; Lara Guerrero Fuster, CEO de Pepina Pastel i Mercedes Boyero, CEO d'Onklub, parlaran de la seua experiència en emprendre, donaran consells i abordaran els reptes de futur de les emprenedores.

D'igual manera, diferents organismes valencians exposaran els seus programes i serveis de suport i acompanyament a l'emprenedoria femenina. Per part de València Activa intervindrà María Horness, coordinadora de Treballem Iguals; i també participaran Paqui Fredes, directora financera CEEI València; Cristina Argente, directora d'EVAP i Ana Vila, vicepresidenta 1ª d'AJEV.

En la franja central de l'esdeveniment les dones amb iniciativa emprenedora rebran un taller impartit per Inés Torremocha, mentora i 'coach' executiva de vendes, amb més de 25 anys d'experiència assessorant a persones emprenedores i empreses, que oferirà les claus per a implementar en els projectes la intel·ligència comercial.

I, finalment, Elena Pérez, directora creativa i co-founder d'UO, posarà el fermall final a l'esdeveniment amb una ponència en la qual relatarà, des de la seua experiència personal i professional, com ha viscut l'aventura d'emprendre. Una intervenció que busca inspirar i animar a iniciar els seus projectes a les participants en l'esdeveniment.

Inscripcions per a assistir a l'esdeveniment

Encara que la participació i assistència a les activitats, ponències i debats que es duran a terme divendres que ve en el Palau Albereda tindran accés gratuït, sí que és necessari inscriure's prèviament en aquesta pàgina web.

Destacats