El trànsit tornarà a l'avinguda Pérez Galdós-Giorgeta abans de l'inici del curs escolar

La següent gran actuació serà la plaça de Sant Agustí, l'Ajuntament preveu reunir-se amb l'empresa adjudicatària a principis de setembre

Guardar

Una imatge de l'estat de les obres en l'avinguda de Giorgeta - AJUNTAMENT DE VALÈNCIA
Una imatge de l'estat de les obres en l'avinguda de Giorgeta - AJUNTAMENT DE VALÈNCIA
Afegeix ValènciaExtra.com com a font preferida de Google de forma gratuïta. Mantén-te informat amb les últimes notícies d'actualitat.
Activar ara

L'Ajuntament de València preveu obrir al trànsit l'avinguda Pérez Galdós-Giorgeta abans de l'inici del curs escolar. El regidor d'Urbanisme, Juan Giner, va assegurar divendres que els treballs avançaran segons el calendari previst durant la seua assistència a les obres.

Una part de l'avinguda ja ha recuperat la circulació amb total normalitat. El tram comprés entre el carrer Sant Vicent i el carrer Conca està obert al trànsit, encara que continuen les obres en la resta de l'eix. “Mantindrem el compromís que va adquirir l'alcaldessa que per a l'inici del curs escolar s'òbriga la resta del tram fins al final de l'avinguda al trànsit rodat”, ha explicat el regidor.

L'obertura a la circulació no suposarà encara el final de tots els treballs. Des de l'Ajuntament mantindran com a objectiu tindre completament finalitzada la reforma de Pérez Galdós-Giorgeta abans de la campanya de Nadal. Serà el mateix termini que s'establirà per a les obres que s'estan executant al carrer Colom.

Una reforma de 24 milions d'euros

L'actuació es tracta d'una de les principals obres urbanes posades en marxa a València. L'obra afectarà aproximadament 100.000 m² i compta amb un pressupost de 24 milions d'euros. A més, este projecte contempla la plantació de 400 arbres nous i l'ampliació de les voreres. Fins i tot, alguns punts assoliran aproximadament set metres d'amplària.

El regidor d'Urbanisme ha reconegut les molèsties que estan provocant estos treballs. Les converses mantingudes amb residents de la zona reflectixen prou esgotament per la duració de les obres, segons ha afegit el regidor. A més, ha demanat paciència i ha insistit que s'estan complint amb els terminis previstos.

Sant Agustí, la pròxima gran actuació

Una vegada posades en marxa les reformes de Pérez Galdós-Giorgeta i el carrer Colom, està previst que la plaça de Sant Agustí siga la següent gran actuació que començarà al centre de València. L'Ajuntament preveu firmar a finals d'agost el contracte amb l'empresa adjudicatària. El següent pas serà celebrar una reunió, prevista a principis del mes de setembre, entre l'empresa i la direcció d'obra. Serà aleshores quan s'establisca una data concreta per a començar els treballs i el calendari d'execució de la reforma de Sant Agustí, segons ha detallat Giner.