El Museu de Prehistòria de València celebra la Setmana de la Ciència amb visites guiades als seus laboratoris

Guardar

Setmana de la Ciència
Setmana de la Ciència

El Museu de Prehistòria de València se suma un any més a la celebració de la Setmana de la Ciència, cita europea que té com a objectiu acostar a la societat la ciència, la tecnologia i la innovació. Així, el museu de la Diputació de València, a través del seu departament de Conservació i Restauració, ha organitzat per a tota la setmana una sèrie d'activitats que donaran a conéixer la labor que es realitza des de dins del museu. 

De l'11 al 14 de novembre, el centre ha programat visites amb centres d'Educació Secundària als laboratoris de Restauració i al gabinet de Fauna Quaternària perquè els estudiants puguen conéixer de primera mà el treball que els tècnics en restauració del Mupreva realitzen, des del treball de diagnòstic i estudis preliminars, la intervenció, i els treballs de conservació.
 
Així mateix, el museu realitzarà este cap de setmana visites guiades a estos dos departaments, on es pot veure la tasca científica que es realitza amb materials arqueològics com ceràmica, metall, os, vidre o pedra. Esta activitat, oberta per a tots els públics, suposa una potent ferramenta de difusió per a donar a conéixer el treball del laboratori i conscienciar sobre la importància de preservar el patrimoni arqueològic a través del treball del restaurador. 

Les visites al laboratori de Conservació i Restauració estan programades per a este dissabte i diumenge, 15 i 16 de novembre, a les 11, 12 i 13 hores. Les visites al gabinet de Fauna Quaternària estan previstes per al diumenge dia 16 a les 11, a les 12 i a les 13 hores. La recollida d'entrades tindrà lloc 30 minuts abans de cada visita en el punt d'Informació. Les activitats tenen un aforament màxim de 20 persones.

Destacats