Arriba un dels esdeveniments estrela de l'estiu. Nits de Vivers i Nits Voramar inundaran la capital del Túria de la millor música amb un cartell de concerts únics en dos enclavaments inigualables: els Jardins de Vivers i La Marina de València. Dos cartells que comptaran amb artistes nacionals i internacionals, de primer nivell, i que abastaran múltiples estils. Descobrix com gaudir de l'estiu a València amb Nits de Vivers i Nits Voramar.
Nits de Vivers: concerts del 29 de maig al 8 de juny
- Els concerts de Nits de Vivers arrancaran amb l'actuació de Shinova, que presentarà el seu cinqué disc "El Presente" carregat d'himnes indie-rock amb influències de pop. Esta mateixa jornada, actuaran els valencians Volavent.
- El 30 de maig, el festival Pirata Beach de Gandia celebrarà la seua festa de presentació amb grans exponents del rock nacional: Los de Marras, Sons of Aguirre (Soas), El Último Ke Zierre (EUKZ) i Porretas.
- El 31 de maig, la música en valencià tornarà a ser la protagonista amb els concerts de La Fúmiga, The Tyets i jove compositora NAINA.
- El diumenge 1 de juny, Guitarricadelafuente presentarà un xou completament renovat amb una posada en escena cuidada i emotiva.
- Rozalén arribarà el 5 de juny per a presentar el seu disc "El Abrazo". Li acompanyarà en esta cita l'artista Abril.
- El divendres 6 de juny arribarà El Kanka que torna a València amb la seua banda per a oferir un recorregut per la seua discografia. A més, Virginia Díaz DJ s'encarregarà de posar música en acabar este concert.
- El 7 juny, el Festival Iboga, que continua tenint el seu buit en este cicle, arriba amb el Iboga Nits de Vivers i la millor fusió de worldmusic, rave i psytrance amb Alborosie & Shengen Clan, Mandragora, Muchachito Bombo Inferno, Amygdala i La Trocamba Matanusca.
- El tancament d'esta edició 2025 el posarà ABBA The New Experience, el diumenge 8 de juny. Una de les millors bandes tribut a ABBA xafarà l'escenari dels Jardins de Vivers amb un nou espectacle, més visual i més emocionant que farà ballar al públic amb els millors hits de la banda sueca dels 70's i els 80's.

Nits Voramar en La Marina de València: del 20 al 27 de juny
La Marina de València serà l'escenari de la segona edició de Nits Voramar. Del 20 al 27 de juny, l'Auditori Marina Nord s'inundarà de música. Este és el cartell:
- Orishas obrirà el cartell el 20 de juny amb el seu xou 'Represent Cuba', que només podrà gaudir-se esta vegada a la Comunitat Valenciana.
- El 21 de juny serà el torn de Mar Electrònic amb DJs internacionals i un soundsystem d'alt nivell. Esta festa arrancarà a les 17.00 hores i s'allargarà fins a la una de la matinada.
- Basto Festival, el festival més gran creat pel club Spook arriba el 27 de juny. Dos escenaris i una programació de Hard Groove, Hard Techno i Acid Techno i INVADERS! Fantasm, Gea, Clara Cuvé, The Whistlers, Vendex, Korsakoff, Henrique Camacho, Stroc, Lucía Gea o Charly Sparks.
- El dissabte 28 de juny, els germans escocesos The Jesus and Mary Chain celebraran al costat del públic valencià el seu 40 aniversari. Al costat d'ells, també estarà la formació valenciana Humanian i el DJ resident de la sala Spook Factory, Fran Lenaers.
- La banda de Chicago Wilco actuarà el diumenge 29 de juny per a presentar 'Cousin', el seu tretzé treball d'estudi. Eixa nit l'obrirà el valencià Luis Prado.

Tota la informació i enllaços a venda d'entrades, es pot trobar en nitsdevivers.com i nitsvoramar.com.
Gastronomia i solidaritat completaran els cicles de concerts
Perquè l'experiència del públic assistent siga completa, tots dos esdeveniments comptaran amb una zona de restauració i àrea de descans que no et pots perdre.
A més, com en cada edició, Nits de Vivers col·labora amb l'ONG valenciana Àmbit en un Projecte Social d'Agricultura Solidària i Inserció Social de persones en situació de vulnerabilitat. El públic assistent podrà realitzar donacions a este projecte durant el procés de compra i part de la recaptació de la venda dels gots reutilitzables del cicle dispensats en les barres al públic assistent, aniran destinats a este projecte.