Aloha Poké obri un nou local a València

El nou restaurant valencià de la cadena de menjar hawaià està situat en el carrer Campoamor número 5

Guardar

El nou local d'Aloha Poké a València
El nou local d'Aloha Poké a València

La cadena de restaurants Aloha Poké ha obert un nou local en la ciutat de València. En concret, aquest nou restaurant es troba en el carrer Campoamor número 50 de la capital i tindrà un horari ininterromput d'11:30 a 23:30 hores.

Aloha Poké ha portat a València la gastronomia hawaiana amb els famosos pokés: una amanida que combina diferents ingredients com el peix, l'arròs, verdures, fruites i salses. Així, el nou restaurant seguirà una filosofia Zero Waste que impulsarà als clients al reciclatge i la vaixella en la qual se serveixen els seus plats està feta de melamina reutilitzable.

El local, de 65 metres quadrats, té un aforament de 18 comensals i en ell treballaran cinc persones. L'oferta gastronòmica de pokés no solament estarà disponible per a poder prendre-la en el local, sinó que aquest nou restaurant també oferirà la possibilitat de recollida i lliurament a domicili a través de les aplicacions de menjar UberEats, Glovo, Just Eat i també a través de la seua pròpia web.

Bols de poké. Imagen: Aloha Poké
Bols de poké. Imatge: Aloha Poké

Amb aquesta nova apertura, ja són dos els restaurants que aquesta cadena de menjar sa ha obert a València; mentre que a nivell nacional ja són trenta els restaurants especialitzats en pokés d'aquesta companyia. A més, tots els restaurants Aloha Poké permeten l'entrada d'animals.

Encara que la inauguració del nou local es va produir el passat 5 de desembre, serà aquest divendres 9 de desembre quan la companyia celebre una gran festa inaugural amb motiu d'aquesta nova obertura a València. Així, serà una festa oberta a tot el públic en la qual, a partir de les 20:30 hores, hi haurà càtering especial de mini pokés, begudes i música.

 

Destacats