Tothom coneix la tradicional festivitat del Dia dels Enamorats, celebrat cada 14 de febrer per a commemorar l'amor. No obstant això, l'Institut Nacional d'Estadística reflecteix que a Espanya, 14 milions de solters celebren, un dia abans, el 13 de febrer, el Dia del Solter. Per a molts, en lloc de ser una celebració, aquest dia es converteix en un mal de cap. La plataforma "low cost" de trens OUIGO, ha llançat per tercer any consecutiu una nova oportunitat per a conéixer l'amor dins dels seus vehicles que circularan a 300 km/h.
Segons la companyia, les anteriors edicions van ser tot un èxit, on van participar més de 500 solters i solteres de tota Espanya. En aquesta edició 2024, la companyia d'alta velocitat celebra una nova versió, connectant als solters de València, Madrid, Barcelona i Saragossa, i permetent-los viure una experiència divertida i diferent.
Tots els participants tindran l'oportunitat de conéixer a un futur company o companya de viatge, en una experiència singular, muntats en un tren en direcció a Madrid el pròxim 13 de febrer. Aquesta oportunitat comptarà amb moltes sorpreses per a tots aquells que s'unisquen a l'esdeveniment, tal com afirmen des de la companyia.
Participació
Per a tots aquells que desitgen inscriure's en l'activitat, serà necessari participar a través de les seues xarxes socials, els qui podran postular per a apuntar-se a aquest trajecte cap a Madrid, amb eixida a les 10:30h des de València, 10:40h des de Barcelona, i 12:06h des de Saragossa, i amb volta a les 20:15h a València i 21:00h a Saragossa i Barcelona.
L'experiència estarà coordinada i conduïda per Amor Romeira, que ajudarà els participants a viure l'experiència al màxim. A més, com a gran novetat d'aquesta edició de 2024, OUIGO celebrarà la seua primera edició d'un "speed dating celebrity", de la mà d'un dels solters més cotitzats d'Espanya, Noel Bayarri. Aquesta versió especial es desenvoluparà durant el dimarts 6 de febrer, oferint a les solteres la possibilitat de conéixer, compartir experiències i personalitats al costat del canari en un viatge d'anada i tornada Madrid-Saragossa. Per a participar, totes les postulants hauran d'estar atentes al perfil d'Instagram de @ouigo_és i @noelbayarri.