Metrovalencia oferix l'1 de març servicis especials per la mascletà i reforç diürn de metre

Les circulacions addicionals i els reforços d'unitats seran de 12.30 a 15.00 hores i de 10.30 a 21.00 hores

Guardar

Falleres fent ús de MetroValencia
Falleres fent ús de MetroValencia

Metrovalencia oferix l'1 de març, data en què comencen els trets continuats de mascletaes en la plaça de l'Ajuntament, reforços de les línies de metro per als tradicionals espectacles pirotècnics de les Falles 2026. Per part seua, els tramvies aniran a doble composició per a duplicar el seu nombre de places i facilitar la comoditat dels usuaris.

D'esta manera, durant el diumenge, i a fi de facilitar el desplaçament als milers de persones que acudiran a la plaça de l'Ajuntament per a gaudir de les mascletaes, es reforçarà el servici de 12.30 a 15.00 hores cap a les estacions més cèntriques de la xarxa.

A més, les Línies 1 (Bétera-Castelló), 2 (Llíria-Torrent Avinguda) i 9 (Alboraia Peris Aragó-Riba Roja de Túria) tindran reforç d'unitats entre les 10.30 hores i 21.00 hores, la qual cosa permetrà als usuaris desplaçar-se amb major comoditat per la ciutat i acudir i tornar de l'espectacle pirotècnic de les 20.00 hores en la plaça de l'Ajuntament. Al seu torn, la Línia 1 ampliarà el seu recorregut en diferents circulacions fins a Picassent.

D'altra banda, gràcies al servici nocturn habitual dels caps de setmana, la nit del dissabte 28 de febrer els passatgers podran tornar als seus domicilis una vegada conclosa la Cavalcada del Ninot i l'espectacle pirotècnic que es dispararà a mitjanit en la plaça de l'Ajuntament.

Per a qualsevol consulta, els clients poden trucar al telèfon 900 46 10 46 o consultar la informació en la pàgina web de Metrovalencia (www.metrovalencia.es). A més, la comunicació es pot establir a través de les xarxes socials de facebook (facebook.com/metrovalencia.fgv), twitter (@metrovalencia) i l'app oficial de Metrovalencia.

Reforços en Metrobús

D'altra banda, este cap de setmana comencen els reforços de Falles de Metrobús. D'esta manera, el diumenge es reforcen les línies 140, 145, 161, 1780, 161C, 160 i 180 des de les 12.00 hores fins a les 15.00 hores per a facilitar els desplaçaments a les mascletaes.