Marciano Gómez destaca la professionalitat, experiència i prestigi del nou equip directiu del departament de salut València La Fe

El conseller de Sanitat ha visitat l'hospital per a presentar als nous membres de l'adreça del departament de salut València La Fe

Guardar

L'equip directiu de l'Hospital La Fe juntament amb el conseller de Sanitat, Marciano Gómez
L'equip directiu de l'Hospital La Fe juntament amb el conseller de Sanitat, Marciano Gómez

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, ha presentat al nou equip directiu del departament de salut València La Fe i ha ressaltat "la professionalitat, experiència i el prestigi de tots i cadascun dels membres que conformen aquest nou equip directiu".

El titular de Sanitat ha indicat que s'ha triat "l'equip directiu que mereix aquest hospital, centre de referència a la Comunitat Valenciana, i un dels hospitals referència a Espanya".

El nou equip directiu del departament de salut València La Fe està format per José Luis Poveda Andrés, que ocupa la gerència; Asunción Perales Marín, directora mèdica; Alejandro Colomer Real, director econòmic; Ana Regueira Artero, directora d'infermeria; Carlos Ramírez Pérez, director mèdic d'Atenció Primària, María Jesús Company Lladró, directora d'infermeria d'Atenció Primària; Vicente Jose Campos Alborg, sotsdirector mèdic; Inmaculada Alda Clavero, sotsdirectora d'infermeria.

Gómez ha destacat la trajectòria professional de cadascun d'ells i elles i la seua experiència en l'hospital La Fe. "Apostem pels millors per a la sanitat valenciana, i aquests professionals, són un clar exemple".

El conseller ha recordat que l'hospital La Fe té 21 unitats de referència nacional i 17 unitats de referència a la Comunitat Valenciana. Quant a activitat trasplantadora "s'han fet ja 3.000 trasplantaments hepàtics i 1.000 trasplantaments cardíacs. A més, és capdavanter no solament en l'assistència sinó en investigació i en docència" ha ressaltat Gómez.

Destacats