Tardeo Remember® arriba al Parc de Capçalera de València el dissabte 19 de setembre per a reunir els amants dels grans èxits dels anys 90 i 2000 en una vesprada-nit de música, ball i nostàlgia junt al llac. L'esdeveniment, organitzat junt a The Face, obrirà les seues portes a les 17:00 hores i comptarà amb dos ambients i una selecció de DJs vinculats a l'escena remember valenciana.
Hi ha dates que vixen marcades en el calendari per alguna cosa més que una festa. El pròxim 19 de setembre, el Parc de Capçalera es convertirà en un punt de trobada per a aquells que visqueren eixa època i per a aquells que han fet seua, amb el pas dels anys, una banda sonora que seguix omplint pistes de ball.
Una vesprada per a tornar a l'època daurada del remember
Tardeo Remember® & The Face proposa recuperar l'esperit d'una de les etapes més recognoscibles de la música dance valenciana. La cita combinarà música, capvespre i ambient a l'aire lliure en un dels espais més singulars de la ciutat, junt al llac del Parc de Capçalera.
L'organització ha preparat una experiència pensada per a reviure eixa cultura musical també a través de xicotets detalls. Aquells que adquirixquen consumicions en les barres, fins a esgotar existències, podran aconseguir ventalls tematitzats de The Face, Homenaje a la Ruta, Sonido de Valencia i Tardeo Remember®.
Dos escenaris, dos ambients i moltes ganes de ballar
El recinte comptarà amb dos zones diferenciades. En la Zona Auditori, la cabina de DJs estarà situada junt al públic per a crear una experiència especialment pròxima i participativa.
Per allí passaran Victor Pérez, Vicente Ferrer, Sergi Val, InmaEyes, Jose Cabedo, Raquel Cardona i Jesus Brisa, noms vinculats a diferents sales, projectes i etapes de l'escena remember valenciana.
La segona proposta serà la Zona THE FACE, ubicada enfront del llac, que comptarà amb les sessions de Victor Pérez, Arturo Roger, Coqui Selection, Rodi i By Caco.
El Parc de Capçalera com a pista de ball
L'entorn és part important de la proposta. La idea és disfrutar d'una vesprada de música a l'aire lliure mentre cau el sol, amb el llac com a teló de fons i una selecció de cançons que promet despertar records a diverses generacions.
A més de la música, el recinte comptarà amb una zona gastronòmica per a poder berenar, sopar o prendre alguna cosa sense necessitat d'eixir de l'esdeveniment. També hi haurà merchandising oficial i servicis per al públic.
Com arribar al Tardeo Remember®
L'organització recomana utilitzar el transport públic. El Parc de Capçalera està connectat amb les línies 3, 5 i 9 de Metrovalencia, amb estacions pròximes com Campanar i Nou d’Octubre.
També es pot arribar mitjançant les línies d'EMT 62, 81, 95, 98 i 99. Per a qui opte pel vehicle privat, l'aparcament subterrani del Bioparc ampliarà el seu horari i estarà disponible fins al tancament de l'esdeveniment.
L'accés serà senzill: no cal portar l'entrada impresa i n'hi haurà prou amb mostrar el codi QR des del telèfon mòbil. L'esdeveniment està reservat a majors de 18 anys.
Una cita per a cantar la banda sonora de diverses generacions
La cita començarà a les 17:00 hores del dissabte 19 de setembre. A més, els usuaris de Carnet Jove podran accedir a descomptes exclusius en les entrades fins a les 18:00 hores.
Amb dos ambients, música remember, gastronomia i un escenari tan especial com el Parc de Capçalera, la proposta convida a fer una cosa tan senzilla com tornar a cantar eixes cançons que, encara que hagen passat els anys, encara sabem de memòria.


