La cinquena edició del festival Love to Rock, prevista per a este divendres 10 i dissabte 11 d’octubre a La Marina de València, ha quedat suspesa per motius de seguretat a causa de les previsions meteorològiques adverses. L’equip organitzador ha anunciat la cancel·lació després d’una reunió extraordinària amb la Junta Local de Seguretat, que ha conclòs que no era viable garantir la protecció del públic, dels artistes i dels treballadors.
En un comunicat oficial, els organitzadors han explicat que els últims dies havien estat molt atents a l’evolució del temps i que havien preparat mesures per a poder celebrar el festival, com el reforç tècnic i la distribució d’impermeables gratuïts. Malgrat els esforços, la situació meteorològica i la impossibilitat tècnica han fet inviable la celebració de les jornades.
Totes les persones que disposen d’entrada de dia o abonament podran utilitzar-les per a la pròxima edició de Love to Rock 2026. Els qui desitgen la devolució de l’import rebran en els pròxims dies un correu electrònic amb les instruccions corresponents.
L’organització ha expressat el seu agraïment pel suport rebut i ha destacat que treballa ja en la preparació de l’edició de l’any vinent, amb la promesa que Love to Rock tornarà amb més força que mai.
Valencia Extra seguirà informant sobre qualsevol novetat relacionada amb el festival i la seua propera edició.