Les millors bandes sonores del cinema es donen cita a València. Serà en un concert únic i especial, ja que l'experiència Candlelight permetrà als amants de la música gaudir d'algunes de les obres més destacades del compositor Hans Zimmer.
La vetlada començarà a les 20 hores del pròxim dissabte 3 de setembre. Serà a l'església dels Jesuïtes de València, situada en la Gran Via Fernando el Catòlic, un escenari únic i històric que comptarà amb la sempre màgica presència de centenars de ciris, creant un ambient inoblidable i propi d'una pel·lícula.
Durant el concert, de la mà d'un quartet de corda es farà un repàs per la trajectòria del compositor alemany Hans Zimmer, que li ha portat a guanyar fins al moment un Óscar, dos Globus d'Or i quatre Grammys. Així, es traslladarà als assistents a escenes i moments de pel·lícules com a Piratas del Caribe, Gladiator, El Rey León o Pearl Harbor.
Aquest concert íntim a la llum dels ciris tindrà una duració aproximada de 65 minuts, una ocasió única i especial de gaudir de grans clàssics del cinema a la llum dels ciris en un enclavament únic de la ciutat de València.
Programació
- Time – Inception
- This Land – The Lion King
- Nothing I'veu Ever Known – Spirit: Stallion of the Cimarron
- Zooster's Breakout – Madagascar
- Honor – The Pacific
- Tennessee – Pearl Harbor
- A Dark Knight – The Dark Knight
- Man of Steel Suite
- Wonder Woman Suite
- Gladiator Suite
- Cornfield Chase – Interstellar
- Discombobulate – Sherlock Holmes
- Pirates of the Caribbean Suite