Per a esta última setmana d'agost, el temps en la Comunitat Valenciana pareix calmar-se al llarg dels dies, encara que amb alguns matisos. L'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) ha actualitzat la previsió per als pròxims dies, que les pluges apareixeran durant les primeres hores del matí en alguns punts de la setmana, deixant ruixats dispersos. A més, els termòmetres tornaran a disparar-se per la pujada de les temperatures, amb mínimes de fins a 28 °C i màximes que arribaran als 37 °C.
Per a hui, dimarts 25 d'agost, la jornada arriba acompanyada d'unes màximes fortes en la província de València, sobretot, en les zones prelitoral i litoral central. L'agència ha activat l'avís groc durant la segona mitat del dia, des de les 13:00 fins a les 20:00 h, quan es registraran les altes de fins a 36 °C, amb un ascens de fins a cinc graus en comparació amb el dilluns.
Així mateix, Aemet preveu cels poc nuvolosos o buidats i temperatures mínimes en descens en la província de Castelló, mentre que en la resta del territori es mantindran sense canvis o experimentaran un lleuger descens.
26 d'agost
Per al dimecres, l'organisme meteorològic anuncia intervals nuvolosos amb algunes precipitacions dèbils i disperses durant la primera mitat del dia, tendint posteriorment a poc nuvolós o buidat. Les temperatures màximes descendiran de forma dràstica en les zones del litoral i prelitoral central, mentre que hi haurà un lleuger descens o es mantindran sense canvis en la resta del territori. El vent serà fluix i variable, tendint durant la segona mitat del dia a sud-oest fluix, amb augments ocasionals d'intensitat.
Últims dies d'agost
Per al dijous, Aemet pronostica intervals nuvolosos, amb les temperatures mínimes en lleuger descens i les màximes en lleuger ascens o inclús sense canvis.
Quant al vent, seguirà sent fluix, tendint durant la segona mitat del dia a nord-est moderat en l'interior i a sud-est moderat en el litoral i prelitoral. Per a l'últim divendres del mes, continua existint certa incertesa a causa de la llunyania de la predicció. No obstant això, l'agència apunta a una tònica similar a la del dijous, amb núvols i clars que tendiran a deixar cels poc nuvolosos al final del dia. Es preveu que les temperatures màximes baixen fins als 28 °C en les capitals de València i Castelló.


