Així ha sigut la mascletà del 6 de març de les Falles de València 2024

Torna a viure la mascletà d'este dimecres de les Falles de València 2024

Guardar

Mascletà del 6 de març de les Falles de València 2024

Les Falles de València 2024 han viscut, este dimecres 6 de març, una nova mascletà que pots tornar a viure des de la web de València Extra. La mascletà d'esta jornada ha estat a càrrec de la pirotècnia Pibierzo, oferint un espectacle pirotècnic intens a les milers de persones que s'han acostat fins a la plaça de l'Ajuntament de València.

Tal com preveia Pedro Fernández Vidal, responsable de la Pirotècnia Pibierzo, la sexta mascletà de Falles ha sigut “apoteòsica”, amb un inici fort, un cos terrestre tradicional, amb potents retencions, i amb una picada d'ullet final a la ciutat, amb una Senyera de fum de colors i carcasses. Concretament, s'han disparat 126 quilos de pólvora durant un poc més de 6 minuts.

Personalitats convidades

Com cada dia, són moltes les personalitats que han gaudit del tret de la mascletà des del balcó de la casa consistorial. Este dimecres ha assistit el ministre de Política Territorial, Ángel Víctor Torres; la delegada del Govern, Pilar Bernabé; el secretari d'Estat, Arcadi España; i el conseller d'Agricultura, José Luis Aguirre.

En l'àmbit esportiu, han presenciat la mascletà des del balcó els equips masculí i femení del Llevant UD; Elisa Aguilar, presidenta de la Real Federació Espanyola de Bàsquet; Óscar Graefain, director general de la Real Federació Espanyola de Bàsquet; Víctor Charneco, director de Comunicació de la Real Federació Espanyola de Bàsquet; David Calzado, director de Màrqueting i Esdeveniments de la Real Federació Espanyola de Bàsquet; i Luis Cervera, director general d'Esports de la Generalitat Valenciana.

També han estat presents el president de Casa Caridad, Luis Miralles, i el Mago Blas acompanyat de María Ángeles Fayos del Teatre Olympia.

En l'àmbit faller, han estat rebuts a l'Ajuntament els representants de la Falla Manuel de Falla-Tamarindos, Falla Jose Soto Mico-Sindico Mocholi, Falla Leones-Poeta Mas y Ros, Falla Sainetero Arniches,Pl.-A. Ribes y Falla Segovia, Pl.-Avda. Dr. Tomas Sala, así como la Junta Local Fallera La Llosa De Ranes, Junta Local Fallera La Pobla de Vallbona, Junta Local Fallera l’Eliana i Junta Local Fallera Llíria.

També han gaudit de la mascletà des de l'Ajuntament les persones 20 agraciades del sorteig diari impulsat per la Regidoria de Falles.

Pròximes mascletàs de la setmana

Estes seran les pròximes mascletás de la setmana:

  • 7 de març: Nadal-Martí
  • 8 de març: Martí
  • 9 de març: Tamarit
  • 10 de març: Alpujarreña

Arxivat a:

Destacats