Amb motiu de les vacances escolars de Pasqua, l'Ajuntament de Torrent ha organitzat una setmana plena d'activitats lúdiques dirigida als xiquets i xiquetes de la ciutat. Així, el consistori municipal ha reeditat l'Espai Multiaventura Infantil que se celebra durant els mesos d'estiu adaptant-ho a aquesta primavera.
En aquest sentit, les activitats infantils programades buscaran oferir una alternativa d'oci i gaudi als xiquets de la ciutat; i, d'altra banda "evitar el sedentarisme i potenciar la diversió infantil", ha explicat Susi Ferrer, regidora d'Esports, Turisme, Cultura i Comunicació de l'Ajuntament de Torrent.
En concret, les activitats es desenvoluparan de l'11 al 16 d'abril en horari de demà (d'11 a 14 hores) i també vespertí (de 17.30 a 20.30 hores). D'aquesta manera, els actes programats es realitzaran en quatre ubicacions diferents de la ciutat de Torrent: la plaça Major, la plaça Pintor Miró, l'avinguda Olímpica i la plaça de Fra Antonio Panes.
Programació de l'Espai Multaventura Infantil de Primavera
Dimarts 11, dimecres 12 i dijous 13 d'abril
En la plaça Major de Torrent instal·lats durant aquests tres dies unflables, llits elàstics i jocs d'equilibri. Mentrestant, el dia 11 també hauran jocs d'equilibri i els dies 12 i 13 d'abril els xiquets i xiquetes de la ciutat podran gaudir de jocs de multiaventura.
En la plaça Pintor Miró també s'instal·laran unflables, llits elàstics, ludoteca amb jocs de taula i cavalls en un "tiovivo".
Divendres 14, dissabte 15 i diumenge 16 d'abril
Per la seua banda, durant els dies 14, 15 i 16 d'abril en l'avinguda Olímpica de Torrent es col·locaran unflables, llits elàstics, ludoteca amb jocs de taula i jocs de multiaventura. I els mateixos tres dies en la plaça Fra Antonio Panes s'instal·laran unflables, llits elàstics, ludoteca amb jocs de taula i cavalls en un "tiovivo".