L'aula sénior de Catarroja inicia les activitats del nou curs

El vicealcalde i responsable de l'àrea de Persones Majors, Jesús Monzó, anuncia noves activitats que s'afegiran a les ja programades

Guardar

Aula sènior de Catarroja
Aula sènior de Catarroja

La programació de l'aula sénior de l'últim trimestre de 2023 ja s'ha iniciat amb una activitat molt diversa destinada a les Persones Majors. Des del departament de Benestar Social i a través de l'àrea, s'ha posat en marxa el curs d'Autoestima i Empoderament personal a càrrec de la psicòloga Rosa Martínez, que des del 18 de setembre es realitza setmanalment, i finalitzarà el pròxim dijous, 28 de setembre.

El vicealcalde i responsable de Persones Majors, Jesús Monzó, ha explicat que "tots els tallers han despertat un gran interés, i continuarem treballant per oferir activitats d'envelliment actiu, salut, cultura i oci per abastar tots els gustos i necessitats de les persones majors assistents al programa".

La setmana que ve s'inicia l'activitat setmanal de Zumba, els dimarts i dimecres, en dos grups, per fer exercici i activar el bon humor, en la sala "Dansar Dance Studio". També cal apuntar-se per a Musicoteràpia, una activitat que s'oferirà els dimarts a les 16.00 hores i finalment el ball en línia que començarà aquest dissabte 30 de setembre, de 17.00 a 20.00 hores al parc del Secanet, enfront del TAC.

En octubre arribarà una de les grans novetats d'aquesta temporada: el curs de creació de Pòdcast que s'impartirà els dilluns de matí i inclourà la iniciació a la ferramenta audiovisual. Els dimecres, s'oferirà el curs de fotografia "La diferencia entre ver y no ver es invisible a simple vista", a càrrec de Jorge Alamar, amb l'objectiu d'explorar la riquesa de la imatge fotogràfica entesa com un sistema visual i de llenguatge.

I en novembre les edicions de dos cursos, per una banda, "Connectar riscos i oportunitats a les xarxes socials", impartit des de la Unitat de Prevenció de Conductes Addictives (UPCCA) de Benestar Social i per altra el taller de cinema i escriptura "La comèdia cinematogràfica", a càrrec de Javi Alfonso.

I per finalitzar l'any a desembre es celebrarà el curs d'alimentació saludable amb els consells de l'expert culinari Antonio Carrión, i un altre taller d'història del cinema, que serà impartit per Ramon Alfonso.

Destacats