València

Coneix l'horari especial de Metrovalencia en Nadal

El metro tindrà horari especial per a la nit de cap d'any i també per a la cavalcada dels Reis Mags

1 minut

Metrovalencia Nadal

Metrovalencia oferirà servicis especials durant les festes de Nadal i un servici ben particular en motiu de la Nit de Cap d'Any. Tal com ha avançat, el vicepresident tercer i conseller de Medi Ambient, Infraestructures, Territori i de la Recuperació, Vicent Martínez Mus, “tots els transports públics autonòmics funcionaran i ampliaran la seua oferta de servici en motiu de Nadal i que es durà a terme un servici especial en motiu de la Nit de Cap d'Any”.

En concret, Metrovalència comptarà amb reforços i modificacions en les circulacions habituals i per a la Nit de Cap d'Any s'ampliarà el mateix per abans i després de les campanades.

“Amb esta iniciativa TRAM de Castelló, Metrovalencia, Metrobús i TRAM d’Alacant funcionaran amb reforços en diferents jornades del Nadal i en Nit de cap d’any abans i després de les campanades per a garantir la mobilitat de manera accessible i segura, en una nit en què es produïxen milers de desplaçaments”, ha explicat Martínez Mus.

Horari especial Metrovalència en Nadal

La programació prevista per Metrovalencia amb motiu de les festes Nadalenques que inclou mantindre els horaris habituals en les jornades laborables malgrat que no siguen jornades lectives i habilitar tramvies addicionals a Expojove, del 26 de desembre al 4 de gener.

Este dispositiu especial permet incrementar a tota la nit l'oferta habitual que es presta les nits dels divendres, dissabtes i vigílies de festius i que facilita el pas de trens i tramvies fins a prop de les tres de la matinada.

En Nit de Cap d'Any el pas de trens i tramvies es mantindrà de manera ininterrompuda, des de la nit del 31 de desembre, abans de les campanades, fins al matí de l'1 de gener.

Amb el servici especial de Nit de Cap d'Any els trens arribaran fins a Picassent, Bétera, Llíria, Rafelbunyol i Riba-roja del Túria. En el tramvia les Línies 4, 6, 8 i 10 prestaran servici també eixa nit.

La Nit de Reis també s'ha previst un dispositiu especial abans i després de la Cavalcada de la ciutat de València que es completarà amb el servici nocturn d'eixe dia.

Per part de Metrobús, durant les festes nadalenques, s'oferixen diferents reforços en el servici habitual per a fer front a la demanda en hores punta. En el corredor Oest, es reforcen els caps de setmana les connexions amb el Centre Comercial Bonaire amb les línies 106 i 160.

En el corredor nord s'incrementen freqüències els caps de setmana les eixides des del Port de Sagunt cap a València i hi haurà dos eixides més els dissabtes i huit més (quatre per sentit) el diumenge. Així mateix, tot i que des del 23 de desembre al 6 de gener (ambdós inclosos) s'aplicarà l'horari de no lectiu, es reforcen amb sis expedicions més (tres per sentit) per a millorar la connexió en hores punta entre el Port de Sagunt i València.

Per part de Metrobús el 31 de desembre els autobusos deixaran de circular sobre les 21 hores i s'activaran les diferents línies nocturnes. Per la seua part, el dia 5 de gener s'operarà com un laborable normal i hi haurà servici nocturn.

TRAM d’Alacant

El TRAM d’Alacant oferix, de nou enguany durant la Nit de Cap d'Any servici especial addicional en les Línies 1, 2, 3 i 4 per a garantir la mobilitat dels alacantins i visitants abans i després de les campanades

Este servei especial se suma a l'ordinari, sent Luceros la estació d'enllaç en totes les línies en circulació. Amb el dispositiu previst se facilita la connexió en TRAM d'Alacant en les poblacions d'Alacant, Sant Vicent del Raspeig, El Campello, La Vila Joiosa, Finestrat i Benidorm.

L'ampliació del servici nocturn, després dels últims trens del servici ordinari, permetrà circular fins a més enllà de les dos de la matinada i, posteriorment, el servici es reprén en estes línies sobre les 6 del matí. La Línia 9 (Benidorm-Dénia) mantindrà el seu horari, per la qual cosa deixarà de funcionar abans de les campanades

TRAM de Castelló

El TRAM de Castelló oferirà servici en la nit i matinada de cap d'any que consistirà en dos vehicles a partir de les 22.00 hores amb freqüència de pas cada 30 minuts per parada. L'últim servici serà a les 5.30 hores des de Raval Universitari cap al Grau i a les 6:00 hores de la matinada des del Grau cap al Raval Universitari. Eixa mateixa nit, a partir de les 22.00 hores quedaran anul·lades les parades Porta del Sol i Rei En Jaume

Etiquetes: