Societat

La Generalitat oferix les places vacants del programa d'estiu de les activitats nàutiques 'A la Mar 2025'

1 minut

Diverses persones practiquen windsurf a la platja de la Malva-rosa - Ivan Terron / Europa Press

Presidència de la Generalitat, a través de la Direcció General d'Esport, i l'Institut Valencià de la Joventut (IVAJ) ofereixen les places vacants del programa d'estiu de les activitats nàutiques 'A la Mar 2025'.

Després d'haver finalitzat el procés d'inscripció i l'adjudicació de places mitjançant preinscripció i sorteig, es posa a la disposició del públic les vacants que no han sigut cobertes.

En la campanya d'estiu de 'A la Mar 2025' podrà participar qualsevol persona, de manera individual o col·lectiva, que tinga nou anys o més durant l'any de realització del curs; que sàpia nadar correctament i que no presente contraindicacions mèdic-sanitàries per a la pràctica de les activitats nàutiques.

En esta edició, la Direcció General d'Esport ha establit una tarifa reduïda per a les persones afectades per la riuada per a facilitar-los l'accés a estes activitats nàutiques.

La Generalitat oferix els cursos en les Escoles de la Mar per a l'aprenentatge i la pràctica de diferents modalitats nàutiques, durant el període estival, des d'un punt de vista recreatiu i formatiu. L'oferta abasta cursos de cinc dies de dilluns a divendres; cursos de dos dies de cap de setmana o bé la modalitat de 'Un Dia en la Mar', consistent en una formació de sis hores.

Els centres on es duen a terme les activitats són les Escoles de la Mar de Borriana, Benicàssim, en règim d'internat o externat, i a la Vila Joiosa, en règim d'externat exclusivament.

Aix, s'han programat una sèrie d'activitats esportives, recreatives i formatives dirigides a l'aprenentatge i difusió dels esports nàutics i a propiciar el coneixement, la conservació i el respecte del medi marí, fomentant especialment l'accés de persones joves mitjançant descomptes a les persones titulars del Carnet Jove.

Les inscripcions es realitzaran exclusivament online a través de la web www.escolesdelamar.gva.es des de les 10.00 hores del 29 d'abril fins que s'esgoten les places.