Política

Pérez Llorca demana a les administracions públiques una “major unió, coordinació, treball i esforç, igual que ha fet la ciutadania durant la dana”

Pérez Llorca inaugura l’exposició ‘La transformació de València (1866-2026)’ de Las Provincias, que arreplega 30 obres que van des de la demolició de les muralles de la ciutat de València a la inauguració del Roig Arena

1 minut

Juanfran Pérez Llorca, President de la Generalitat Valenciana

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha sol·licitat als representants polítics de les administracions públiques que “deixem les diferències a una banda i que estiguem a l’altura del que ens demanda sempre la població, ja que, en els moments més durs és quan es necessita més coordinació, treball, unió i esforç”.

Així ho ha posat de manifest el cap de l’executiu valencià durant la inauguració de l’exposició ‘La transformació de València (1866-2026)’ del diari Las Provincias, en la qual ha ressaltat que esta mostra ens recorda “totes les coses bones que els valencians som capaços de fer quan treballem junts, i d’esta manera, avancem junts”.

Finalment, ha subratllat que “València és una ciutat sostenible, oberta, mediterrània i que cuida molt la cultura i es promou molt bé turísticament amb esdeveniments esportius i culturals, entre altres”.