Política

Feijóo proposa Pérez Llorca com a candidat per a substituir Mazón

1 minut

El vicesecretari d'organització del PPCV i portaveu del PPCV en l'FVMYP, Juan Francisco Pérez Llorca

El líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, ha proposat al secretari general del Partit Popular de la Comunitat Valenciana, Juan Francisco Pérez Llorca, com a candidat per a substituir a Carlos Mazón al capdavant de la Presidència de la Generalitat, segons han informat fonts del partit.

Feijóo ha mantingut este dimarts "una última conversa telefònica" amb Pérez Llorca, en la qual li ha comunicat la seua designació com a candidat del PP a la Presidència de la Generalitat de cara al ple d'investidura que es convocarà en els pròxims dies "per donar estabilitat a la Comunitat Valenciana com més prompte millor", han afegit les mateixes fonts.

A més, el secretari general del PP, Miguel Tellado, ha telefonat als presidents provincials per comunicar-los la decisió de la direcció nacional del partit. Eixa decisió ha comptat amb el suport unànime dels tres territoris, segons fonts del PP