València acull aquest mes de juliol una proposta d'oci que permet gaudir d'un dels elements patrimonials més destacats de la capital del Túria: l'Església de Sant Nicolau. I és que en aquest històric enclavament es troben els frescos que decoren els seus sostres, valent-li el nom de "capella sixtina valenciana". Així, durant aquest mes de juliol, aquelles persones interessades podran gaudir d'unes visites guiades nocturnes.
Concretament, aquestes visites guiades tindran lloc els dijous 13 i 17 de juliol a partir de les 20 hores, amb una duració aproximada d'hora i mitja. Es poden reservar les places, a un preu de 20 euros, en la pàgina web www.mentavalencia.com o també en les taquilles de l'Església de Sant Nicolau, situada al carrer dels Cavallers número 35 de València. Cal tindre en compte que les visites es realitzaran en grups formats per un màxim de 15 persones.
Aquelles persones que no puguen gaudir d'aquesta experiència durant el mes de juliol, tindran altres oportunitats durant els pròxims mesos, ja que es realitzaran aquestes visites els dies 10 i 24 d'agost i 7 de setembre.
Aquesta iniciativa permetrà descobrir una de les parròquies més boniques de València, amb les seues reconegudes pintures i, a més, racons que no es poden visitar de manera habitual, com les seues terrasses o l'Aula Capitular. A més, els seus visitants descobriran valuoses obres artístiques que pertanyen a la col·lecció de la Parròquia-Museu com "La última cena" de Juan de Juanes i les pintures d'autors barrocs valencians com Gerónimo Jacinto de Espinosa o Esteban March, entre altres. Tot això, de la mà d'un guia especialitzat que permetrà conéixer cada detall de la visita.
Visites en horari diürn
D'altra banda, aquelles persones interessades a conéixer l'Església de Sant Nicolau durant aquest estiu, cal recordar que seguirà l'horari habitual de visites durant el dia, excepte els dilluns. La tarifa general té un cost de 10 euros i també hi ha entrades reduïdes per 7 euros (dirigides a estudiants, pensionistes, jubilats, aturats o persones amb discapacitat). En ambdues s'inclou una audioguia en espanyol, valencià, anglés, francés o italià.