Oci

València tindrà vols directes al Caire i Luxor

L'aerolínia Air Cairo ha anunciat que aquesta ruta estarà disponible a partir del 19 de setembre

1 minut

El Caire, Egipte (Spencer Davis)

Els passatgers ja no hauran de fer mai més escala: València tindrà vols directes amb les ciutats egípcies del Caire i Luxor. El somni fet realitat per a molts amants de la cultura egípcia es farà realitat gràcies a l'aerolínia Air Cairo, que començarà a operar totes dues rutes a partir del pròxim 19 de setembre. A més de València, la companyia low cost també tindrà vols directes des de Màlaga i Bilbao a partir del mes de novembre.

Gràcies a aquesta nova connexió, l'Aeroport de València tindrà a la fi connexió directa amb aquest destí, el qual no havia tingut operativa regular. El vol tindrà una freqüència setmanal, els dilluns, amb un Airbus A320.

L'aerolínia promociona la capital egípcia entre els seus clients com un destí que té molt per oferir gràcies a la seua història, la seua característica arquitectura, una animada escena gastronòmica i una cultura sense les aglomeracions comparades amb grans ciutats espanyoles.

Air Caire, una aerolínia egípcia low cost, realitza més de 200 vols setmanals a un total de 25 destins nacionals i internacionals. Va ser creada en 2003 i ja ha trasnportado a més de 20 milions de passatgers. Disposa de connexions a Àsia (Kuwait, Watar, l'Aràbia Saudita, Uzbekistan i Jordània), a Europa (Armènia, Àustria, República Txeca, Dinamarca, Geòrgia, Alemanya, Itàlia, Sèrbia, Suïssa, l'Azerbaidjan, Bòsnia, França, Macedònia, Espanya i Eslovènia) i vols dins del país al costat d'Air Egypt (Alexandria, Assuan, Luxor, Mar Roig i Sharm El Sheikh).

Aquest vol directe se suma a la llista de ciutats connectades amb València després d'anuncis recents com la de la nova ruta a Varsòvia gràcies a Wizzair a partir de desembre, la connexió amb Estocolm gràcies a Ryanair a partir de gener, la ruta a Belgrad gràcies a Air Sèrbia i la cerca d'un vol directe des de València fins a Nova York.