Room Mate Hotels fa un pas estratègic amb la incorporació de tres hotels emblemàtics a València: Helen Berger, Oliveira i Cosmo. Des del 22 de juliol, estos establiments passen a formar part de la cadena sota els noms Room Mate Helen Berger, Room Mate Oliveira i Room Mate Cosmo, reforçant així la seua presència en el mercat nacional i afegint més de 80 habitacions al seu catàleg a Espanya.
Amb esta operació, Room Mate Hotels arriba als 15 hotels a territori estatal i supera les 1.000 habitacions, triant València com a enclavament clau per la seua projecció internacional i el seu model de turisme sostenible i cultural.
Disseny, autenticitat i proximitat: el segell Room Mate
Esta integració respon al compromís de Room Mate Hotels amb una hospitalitat basada en el disseny, el tracte humà i l’experiència local. Cada hotel mantindrà la seua identitat original, però incorporarà els estàndards de la marca: ubicació cèntrica, interiorisme amb intenció, comoditat premium i connexió amb el barri.
Entre les millores previstes hi ha la renovació d’habitacions, nous matalassos de gamma alta, dutxes en terrasses, decoració personalitzada i una política pet friendly més oberta.
Una aposta clara per València
Kike Sarasola, fundador i president de la cadena, assegura:
“Aterrar definitivament a València amb tres hotels tan especials és un somni fet realitat. És una ciutat que ens encanta per la seua energia, el seu estil i el seu potencial turístic”.
Room Mate Hotels continua operant, a més, set establiments de Staying Valencia, cadena adquirida el 2023, com Malcom and Barret, Rooms Ciències o Parker Urban Flats, consolidant així la seua posició a la ciutat.
Sobre Room Mate Hotels
Room Mate Hotels és una cadena hotelera fundada el 2005 per Kike Sarasola, amb una filosofia centrada a fer que el client se senta com a casa, gràcies a una combinació única de disseny, tracte pròxim i autenticitat. Actualment compta amb 33 hotels i més de 2.300 habitacions arreu del món.