Cultura

L'Escalante proposa un cap de setmana d'equilibris i humor de la mà de la companyia de circ Eia

1 minut

LPDM Foto Natacha Elmir

L'Escalante, projecte teatral de la Diputació de València, es prepara per a un cap de setmana replet d'equilibris i humor de la mà de la companyia de circ Eia, que proposa en Ribes Espai Cultural una experiència de circ compartida on xiquets, jóvens i adults crearan una performance junt amb els artistes.

'La pedra de fusta' és un lloc de trobada dirigit per Francesca Lissia, Celso Pereira i José Luis Redondo amb una atmosfera que utilitza el llenguatge de l'equilibri, la confiança i l'humor per a crear un màgic relat acompanyat pels paisatges musicals del compositor Frantziscu Medda "Arrogalla". La proposta, Premi del Jurat al Millor Espectacle de Carrer en la Mostra Igualada 2025, convida el públic a viure la representació des d'un punt de vista propi per a descobrir que, quan caminem junts, fins i tot les pedres poden arribar a ser lleugeres.

'La pedra de fusta' arribarà a Ribes Espai Cultural del Parc Central de València este dissabte 31 de gener a les 17.30 hores i el diumenge 1 de febrer a les 11.30 h. Les funcions escolars tindran lloc els dies 27, 28, 29, 30 de gener i el 2 de febrer.

Les reserves escolars i les entrades per a les funcions familiars es poden adquirir a través de la web https://escalantecentreteatral.dival.es/ i en taquilla abans de cada representació.