La Brigada Municipal de Massanassa continua desenvolupant un paper fonamental en el dia a dia del municipi, amb treballs que abasten des de la reparació de voreres i obres de millora, fins a la pintura de senyalització viària i mobiliari urbà, la poda i manteniment de zones verdes i actuacions de sanejament tan necessàries com l'alleujament del col·lector situat en l'aparcament de Sant Pere, amb desembocadura directa al barranc del Poyo.
En les últimes setmanes, els equips municipals han treballat en carrers com Joanot Martorell, 9 d'Octubre, Marqués de dos Aigües, Jaume Balmes, José Codoñer i Sant Joan, a més d'altres actuacions puntuals en diferents punts del municipi.
Paco Comes, alcalde de Massanassa, ha destacat: "La Brigada Municipal és un pilar fonamental per a Massanassa. El seu esforç constant no sols permet avançar en la millora del dia a dia dels nostres carrers, sinó també en el procés de reconstrucció després de la DANA, que continuem afrontant pas a pas".