Benetússer

Benetússer reclama a Emergències ajuda en la gestió dels enderrocs

Este matí l'alcaldessa de Benetússer Eva Sanz i el conseller d'Emergències i Interior Juan Carlos Valderrama han mantingut una reunió de treball

1 minut

Reunió Eva Sanz i JC Valderrama

L'Ajuntament de Benetússer ha sol·licitat ajuda a la conselleria d'Emergències i Interior per a la gestió dels enderrocs generats per la reconstrucció de vivendes afectades per la riuada d'octubre. L'alcaldessa de Benetússer Eva Sanz ha mantingut este matí una reunió de treball amb el conseller Juan Carlos Valderrama.

L'alcaldessa de Benetússer ha traslladat a Valderrama la problemàtica de la gestió de la retirada d'enderrocs provinents de les reconstruccions particulars que veïns i veïnes estan realitzant en les seues vivendes després de la riuada. Sanz li ha sol·licitat al conseller la necessitat d'ajuda per a la gestió d'estos residus, acumulats en molts casos en la via pública, davant la impossibilitat d'allargar els contractes d'emergència amb els quals fins ara es anava actuant.

A més, Benetússer ha sol·licitat assistència per a la neteja de solars confrontants al terme municipal en els quals s'acumulen enderrocs i brutícia provocant queixes de veïns i veïnes que reclamen una solució. També s'ha insistit, com es va fer en el seu moment quan Benetússer participava en les reunions del CECOPI, en la petició d'un protocol d'actuació per als ajuntaments en situacions d'emergència.

“Creiem que és important, i per això insistim sempre que podem, que Emergències que disposa del personal adequat per a realitzar-lo puga elaborar un protocol d'actuació dirigit als ajuntaments per a facilitar la presa de decisions municipals en cas d'emergències. Perquè tots els ajuntaments puguem prendre les mateixes decisions en situacions idèntiques i no confondre a la ciutadania”, ha explicat Eva Sanz.