Paterna

Paterna genera 500 noves places d'aparcament que se sumen a les 2.000 creades en els últims 10 anys

Les obres, que comencen durant este mes de novembre, compten amb una inversió aproximada al milió d'euros i un termini d'execució de quatre mesos

1 minut

Espacio de la estación de metro Paterna

L'Ajuntament de Paterna comença este mes de novembre cinc actuacions per a ampliar les places d'aparcament en els barris de Campament, Centre, Santa Rita i Lloma Llarga que permetran la creació de 493 noves places d'estacionament.

Les obres, que compten en una inversió global pròxima al milió d'euros i un termini d'execució de quatre mesos, es duran a terme en els pàrquings del Centre Cívic i el Poliesportiu de Lloma Llarga, la Carretera de Manises, l'Estació de Paterna i el Carrer València, on s'incrementarà la capacitat dels aparcaments ja existents per millorar l'accessibilitat i la mobilitat interna.

Estes intervencions, que inclouen reasfaltat i repintat, donaran resposta a la creixent demanda d'estacionament en àrees residencials i zones de trànsit intensiu, afavorint l'activitat comercial i la connectivitat entre barris i se sumen a la reordenació de l'espai en tota la ciutat per millorar-ne l'aprofitament i seguir traient més places d'aparcament.

Durant l'última dècada, l'Executiu Socialista ha creat més de 2.000 places d'aparcament mitjançant actuacions en els Molins, els Tarongers, Ramón Ramia, el Carrer València, Santa Rita, l'entorn de l'Auditori, la Canyada o el Mas del Rosari, consolidant una xarxa pública d'estacionament àmplia, moderna i ben distribuïda, que contribuïx a una Paterna més accessible, amable i millor connectada.

A este respecte, l'Alcalde de Paterna, Juan Antonio Sagredo, ha subratllat que “guanyar aparcament és guanyar qualitat de vida i avançar cap a una Paterna més còmoda i amigable. Amb estes noves places reforcem un model urbà que prioritza al vianant, impulsa la mobilitat sostenible i acompanya el creixement demogràfic i econòmic del municipi”,

Així mateix, ha assenyalat que “seguim treballant per donar solucions reals als problemes d'aparcament que tenen la majoria de ciutats i perquè Paterna seguisca sent un lloc més còmode i agradable per a viure”.